Sarinavn.reismee.nl

twenty-first bday!

I'm an adult OMG! Ik ben al verstandiger geworden in tien dagen ;) Niet uitgeweest, veel geslapen, weinig geld uitgegeven en m'n ticket naar Melbourne geboekt! Haha nee, verstandig worden zal nog wel even duren :) eerst maar even m'n verjaardag! Pap & mam kwamen terug naar het hostel om me verjaardag mee te vieren! Na het werken, wat drankjes, een verjaardagstaart met kaarsjes, conffettikanonen en cadeautjes zijn we naar m'n favoriete bar in Cairns gegaan! Het Courthouse, gezellige tuin waar je mag roken & waar ze $4,- coronas hebben! Aangezien iedereen op de hoogte was van m'n verjaardag waren we daar op t eind met zo'n 25 mensen! Super gezellig dus! Daarna de Woolshed ingegaan om een dansje te wagen! Zelfs pap & mam gingen los op de dansvloer, om 2 uur 's nachts begon NL met voetballen dus we hebben de eerste helft kunnen zien. Om 3 uur kwam de bus om terug te gaan naar het hostel & zelfs pap & mam waren er nog bij ! Partypeople. De volgende dag heb ik van letterlijk iedereen gehoord hoe 'awesome' en 'funny' pap&mam zijn. Je vader noemde je moeder en jou bitch hahahaha zo grappig. THNX pap ;) maar wel leuk om te horen dat iedereen ze gezellig vond & ze zelf ook een leuke avond hadden! Pap & mam weer in de camper gesprongen om een paar dagen van het strand in Palm Cove te genieten. Mijn vrije dag was op woensdag & die dag zijn we naar het Great Barrier Reef gegaan! Een dag op de boot en natuurlijk snorkelen en duiken! Mam ging helaas niet mee duiken maar had met snorkelen het geluk dat ze boven een grote schildpad zwom! Was weer ontzettend leuke en mooie dag! Verder eigenlijk weinig bijzonders gedaan.. Er zijn niet veel mensen meer die uit willen gaan en het is best rustig. Maar Tania is terug (was hier paar maanden geleden) en dat is super leuk! We gaan morgen naar Fitzory Island, waar je kan snorkelen en wateractiviteiten kan doen! Volgende week ga ik met een van de leukste tours van Cairns mee, de tourguide is zo grappig & roept al maanden dat die me keer gaat ontvoeren voor z'n tour. Nu ga ik volgende week eindelijk met hem mee! Weet zeker dat dat een hele leuke dag wordt! Twee weken geleden wilde ik eerder naar huis komen! Ik mis NL echt wel en t reizen is zo duur. Totdat ik me verjaardagscadeau van de managers kreeg: $100,- reischeque voor vliegticket. OMG! Dat is veel haha. Dus eigenlijk verplichtte ze mij daarmee om toch te reizen. Achteraf ben ik er heel blij mee want had zeker spijt gekregen als ik dat niet had gedaan! Nu vlieg ik op 2 juli naar Melbourne en ga terug met de hop-on hop-off bus naar Cairns. Heb ongeveer 4 weken de tijd en ben nu samen met Davy, onze travelagent, tours aan het uitzoeken! Na het boeken van me vlucht gelijk Julieta, klasgenootje, gebelt om te vragen wanneer ze weggaat uit Melbourne. & ze blijft tot 6 juli, dus dat was een luid gegil en gejuich aan de telefoon haha! Daarna door naar Sydney waar m'n AUS bff is op t moment! & daarna ben ik lonely! Ben heeel benieuwd maar denk dat dat zeker een toptijd wordt! Vorige week NL homesick & toen ik me vlucht geboekt had bijna tranen omdat ik over 2 weken al weg ben bij me tweede huis: Nomads! & me nieuwe vrienden.. Ik weet echt niet wat ik wil :)

Reacties

Reacties

Dionne

En je doet het allemaal maar mooi! Hier ga je nooit spijt van krijgen en misschien weet je aan het eind wel wat je wil ;-) en anders reis je gewoon naar nog wat meer landen om uit te zoeken wat het dan is wat je wil! Dan sluit ik me bij je aan :)

Mis je als een malle, maar dat mag jouw pret niet drukken! En als je straks weer thuis bent, kom je maar mooi een poosje bij mij bivakkeren! Totdat we elkaar de tent uitvechten en je lekker weer bij pappie en mammie kan gaan wonen haha!

Tot wijn en plezier en alle dingen meer!

Dikke knuffel

Sarina

IK MIS JOU OOK!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!