Sarinavn.reismee.nl

Parents

Donderdag 24 mei 2012 was het eindelijk zover! Wij, Bramen Carla starten hun reis naar Down Under. Wat heb ik een bewondering voor Sarina die deze reis helemaal in haar uppie heeft gemaakt.

Om 16.00uur vertrokken we vanaf de Nachtegaalvia Station West naar Schiphol. Gelukkig was Harry de conducteur en was het niet zo erg dat we het meereiskaartje niet afgestempeld hadden.

Op Schiphol konden we gelijk al de koffers droppen, worden netjes doorgelabeld en zien we pas terug in CairnsHier hebben we een klein probleempje. Het papieren visumhebben we niet bij ons.Terwijl het allemaal in computer staat hoor je het wel bij je te hebben. Maar gelukkig konDionne het mailen. Hebben we alleen nog een computer met printer en internet nodig, gevonden in het Sherton hotel en onder het genot van een kopje koffie het visum uitgeprint.

Om 21.00 uur zaten we in het toestel van KLMmaar omdat de technische controle nog niet afgerond was vertrokken we ruim een half uur later. Dat geeft helemaal niets want tijd zat in Singapore. Ruim 6 uur hebben we doorgebracht op deze mooie schone luchthaven en toen konden we verder naar Darwin. Dit toestel vertrok ruim een uur later zodat we moesten haasten naar onze volgende vlucht naar Brisbane. Hier hebben we ingecheck voor het laatste stukje naar Cairns. En dan naar ruim 40 uur reizen zijn we in Cairns, helaas de koffers nog niet, die vonden Darwin ver genoeg. Als niet ervaren reizigers wisten wij niet dat we de koffers zelf het land in mee moesten nemen. Maar gelukkig is daar Sarina en dat maakt alles goed. Naar het hostel, een verkwikkende douche nemen en de stad in voor een hapje. Hiervoor zijn we naar Sarina's favoriete Corona tent gegaan. Heerlijk buiten gegetenen het eten smaakte heerlijk. Daarna nog even naar de night market en met de shuttel terug naar het hostel. Om 21.30 lagen we te slapen.Tijdens de reis wilde het niet echt lukken om te slapen.

Nu is het 3 uur 's nachts en zijn we beide klaarwakker. Straks gewoon weer verder proberen te slapenom zo snel mogelijk weer in het ritme te komen.

Morgen de koffers en de camper ophalen.

Inge van Offeren

Hoi Bram en Carla, fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Hoe heerlijk was het om je dochter weer te zien en te voelen! Geweldig lijkt me! Geniet van jullie tijd met elkaar en van alles wat jullie zien en meemaken, groetjes van ons allemaal

pa en ma v.d. Pol.

Fijn om te horen, dat jullie veilig zijn overgekomen en Sarina hebben geknuffeld. Koffers komen vanzelf wel. Fijne tijd met elkaar en groeten van ons beiden

Hans,Patries en Jess

Hoi,

Heel veel plezier en geniet ervan he :)

Groetjes
Ons

Bart en Jeanette

Wat fijn dat de reis verder goed gegaan is! Toch wat strubbelingen maar dat past wel bij jullie, ha ha. Wat een feest voor jullie om Sarina weer te zien en te voelen! Geniet van deze mooie vakantie, dat jullie maar veel mogen zien en beleven...maar vooral: Geniet van Elkaar. Veel liefs van ons allemaal

de veneklaasjes

Heerlijk dat jullie er zijn!!! Sarina weer kunnen knuffelen. Geniet ervan. Hartstikke leuk dat we het gelijk kunnen meebeleven.
Was het 'onze harry' in de trein?
Groetjes en liefs

Ella van Manen

Fijn te lezen dat jullie (na wat uitdagingen) goed zijn aangekomen. Lekker gevoel om je kind na zoveel maanden weer te zien lijkt me. Veel plezier met z'n drietjes en geniet van je vakantie!!!!!

Liefs van Ella

Marjolein

Het avontuur is begonnen! Wat geweldig, ga ervan genieten en geef Saartje een dikken knuffel van ons.
Tip: maak van al je documenten een kopie, ook van je paspoorten en berg ze ergens op. Laat ook kopieen van je paspoort bij Sarina achter.
Geniet van alles en we lezen het graag! XXX