Sarinavn.reismee.nl

Afhakerrrr

Sorry lieve mensen, ik merk dat ik behoorlijk aan het afhaken ben met m'n blogs.

Nu heel hard aan het nadenken over wat ik gedaan heb.....
Afgelopen week heb ik maar liefst drie keer gekookt !! Dit is ongeveer de 5e keer in de 3,5 maand dat ik hier nu ben & het ergste is nog dat ik het bijna leuk ga vinden ook ! Ik heb m'n BFF hier gevonden, Josh uit Engeland & samen met hem ben ik begonnen met koken ! Op het menu stond deze week kangoeroe, gamba's en vandaag een Grieks gerechtje. Klinkt goed toch ? Ik ben nu ook heel erg aan het duimen dat hij snel een baan vind, want anders vertrekt die maandag naar Sydney :(

Vorige week was Mandy hier & dat was echt een top week. Zo fijn om even een bekende te zien en lekker overal over kunnen praten! De eerste twee dagen heb ik Mandy Cairns laten zien, zijn we naar de dierentuin geweest en lekker bij de Lagoon gelegen. Maandag was het 'Dutch Queensday' en dat moest hier natuurlijk ook gevierd worden! Uiteindelijk eindigde dat in de pub met zo'n 50 oranje gekleurde Nederlanders. Donderdag hebben we gebungyjumped!! Nouja, gejumped.... Mandy was zo stoer om naar 1,5 minuut zelf te springen. Bij mij duurde het even ietsje langer en heeft de man van de bungyjump me los gelaten omdat ik zelf niet durfde te springen, haha wat een held ben ik ook :)
Achteraf was het wel echt géweldig!!


Verder zijn er weer veel longtermers en leuke gasten in het hostel. Hoewel het heel gezellig is met de longtermers, is het niet zo goed voor m'n portomonee en vooral niet voor m'n lever. MG wat kunnen ze hier drinken zeg..
Food shoppen veranderd hier in corona's drinken in het Courthouse *onze favoriete plek hier in Cairns*, we kennen alle drankspecials in de bars enelke week is het iemands laatste of eerste avond of iemand verjaardag dus zo'n 3 a 4 keer in de week is er weer een reden om de stad in te gaan. Gelukkig hebben een paar nu werk gevonden dus moeten ze het wat rustiger aandoen door de weeks.
Gister was de 21th birthday of the assistent manager. Na het werk ben ik snel de stad in gegaan, heeft toch wel wat leuks om de manager & assistent manager uit te gaan haha.
Vrijwel alle andere gasten in het hostel hadden besloten om ook uit te gaan, dus we waren met een groep van zo'n 70 mensen. Gelukkig heeft dat mijn ochtend wat dragelijker gemaakt.. Ik was ook brak om half 7 toen ik begon met werken, maar na een uurtje was dat weer over. Vanaf 9 tot 11 heb ik me kostelijk vermaakt om alle brakke gezichten van al deze mensen en de gesprekken; I was totally drunk and don't know anything anymore ! Heerlijk als je vroeg op moet staan en niemand kan zien dat je er die ochtend precies het zelfde bij liep ;)

Het werk gaat ook nog steeds goed! Het begon een beetje eentonig geworden en dat heb ik aangegeven. Gelukkig vinden de managers het leuk als je om meer dingen vraagt dus nu ben ik begonnen met het leren van de banking (alle financiele dingen) ; ga ik vanaf volgende week nieuwe stagiaires trainen en heb ik m'n supervisor housekeeping plekje weer terug elke zondag.

M'n plannen zijn ook ietsje gewijzigd; ik kom gewoon op 7 augustus weer terug naar NL ! Ga zo'n vier weken reizen van Melbourne naar Cairsn en dan lekker terug naar Nederland, ik hou van het leven hier maar verlang ook wel een klein beetje naar thuis (wel pas over 2,5 maand hoor). De volgende reis wordt ook alweer gepland want als ik aan het werk/school leven in NL denk word ik al gestresst, hopelijk in februari een ander land opzoeken :)

Voor nu lekker aftellen want over precies twee weken en 10 uurtjes staan paps en mams op Australische bodem !

Reacties

Reacties

Anja

Wat stoer dat je hebt gebumgeejumped (vast niet goed geschreven) zou het absoluut niet durven.
Was gisteren bij je moeder. Ze is ook de dagen aan het aftellen om bij je te zijn. nog een klein poosje.
Werkse en geniet. Zoen Dirk en Anja

gerry

Hoi sarina ben blij dat het jumpen is geweest

apart gevoel ? zou niks voor mij zijn .

Wij zijn ook aan het aftellen maar dan wel voor je moeder en vader.

ik hoop dat ze net zoveel plezier hebben als jij.

Sarina

Haha ja mam was zeker weer zenuwachtiger voor de jump dan ik? ;) zeker apart gevoel maar super gaaf!
Jaaaa ze zijn nu onderweg, kan niet wachten :) nog "maar' 25 uur......
dankjewel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!