Sarinavn.reismee.nl

Long time ago

Long time ago! & veel gebeurt de afgelopen weken ;)

Na m'n laatste blog, was het voor een week erg leuk! Was een leuke groep mensen, paar keer wezen barbecuen en stappen ! Super tijd met hun, totdat ze een ander hostel gingen opzoeken omdat die veel goedkoper was.

De week erna kwamen er maar geen leuke mensen, kreeg ik een super lieve kaart en ketting van m'n vriendinnetjes, berichtje van m'n zussie dat ze me elke dag mist, een klein neefje in de familie, een aantal verjaardagen en ik was homesick!
Na een paar dagen eindigde dit op zondag in tranen! Bij m'n lieve mede stagiaire, die er altijd voor me is en naar me wilt luisteren, en de assistent manager -fijn! Daarna mocht ik fijn nog wat uurtjes werken en toen ik klaar was zijn we met een groep naar het andere hostel gegaan, waar de leuke groep heen is gegaan. Hebben we daar lekker wat gedronken en gezellige avond gehad & toen ik maandag wakker werd voelde ik me een stuk beter! Dus lieve mensen thuis (mams) maak je geen zorgen over mij ;)

Ook eindelijk weer wat gedaan op m'n vrije dagen; vorige week naar Mossman Gorge, Port Douglas en Kuranda geweest. Ryan, een collega, had een auto gehuurd en samen met Kevin zijn we daar heen gegaan. Mossman Gorge is een plaats waar je een mooie rivier en regenwoud hebt. Wandeling gemaakt van 2 uur in de regen -altijd regent het op mijn vrije dagen!!-, toen doorgereden naar Port Douglas, picknick gehad bij het strand, rondgelopen in de stad, leuk stadje maar niet als het regent ;) Kevin had nog nooit een waterval gezien dus op de terug weg langs Kuranda gegaan om de Barron falls te bekijen, dat was dan wel weer leuk door de regen, veel meer water dus dat was erg mooi.
De andere dag zijn Kevin en ik naar het strand gegaan! Ongeveer 40 minuten met de bus richting het Noorden naar Palm Cove. Heerlijk om eindelijk strand te zien, een uurtje in de zon gelegen en in slaap gevallen waardoor ik nu een mooi V van me bikiniop me borst heb en een zonnebril op m'n hoofd door het verbranden. Terug in Cairns city paar corona's gedronken (voor 'maar' $4,-) en terug gegaan naar het hostel voor een nieuwe Pubcrawl!

Zo zien de weken er de laatste tijd uit; genieten van de zon, stappen, werken, how I met your mother kijken(heb alle seizoenen op m'n laptop yeah) en slapen! Top!

& over 9 dagen komt Mandy naar Cairns! Super leuk & het is op NL koninginnedag! & we gaan bungyjumpen !!!!

Reacties

Reacties

Ome (opa) Leo

Hoi Sarina,
Gelukkig dat je heimwee over is, maar voor ons gelukkig dat je soms heimwee hebt nu maar hopen dat je een leuke tijd met Mandy hebt en daarna zijn je Ma en Pa er snel veel plezier verder en tot ziens en/of horens

gr

marjolein

Ach meissie toch, wat is dat vervelend he, die stomme heimwee!
Had er vroeger ook veel last van. Kan zomaar opkomen maar gaat ook weer met hetzelfde vaartje verdwijnen zoals je gemerkt hebt. Wij blijven nog steeds jaloers op je hoor! XX

cees en martha

ondanks alles
ENJOY LIFE

Carla

Waarom schrijf je nu op wanneer je gaat bungy-jumpen? Dat moet je niet doen, ga ik we weer druk maken om niets ; ) Laat je even weten of het pakje is aangekomen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!