Sarinavn.reismee.nl

2 weeks more!

Hi there!

Gelukkig kan ik zien hoe veel mensen m'n blogs lezen, anders lijkt het net of ik voor niemand typ ;) Morgen ben ik hier alweer 6 weken, gaat snel he!De afgelopen twee weken waren druuuk !

Vooral veel gewerkt, maar 19 dagen achter elkaar... Uiteraard was dat m'n eigen schuld ;) Werk gaat nu eventjes wisselend. Moest de andere stagiaire, Kevin, inwerken. Heel erg leuk om dat te 'leren' maar als je zelf nog niet alles weet is dat best lastig. Ook kom ik elke dag weer dingen tegen die nieuw zijn voor mij in het systeem. De managers zijn erg druk en reageren beetje geirriteerd als je wat vraagt of fout doet... maarja wat wil je na 4 dagen training!? Ik denk nu wel dat ik bijna alle gekke dingen gehad heb, dus hopelijk gaat het allemaal goed deze week.

Afgelopen twee dagen vrij geweest. Jelline, huisgenootje uit Deventer, is nu in Cairns. We zijn gister naar Kuranda geweest. Voornamelijk voor de koala's, ik kon het niet laten om weer op de foto te gaan, want hier mocht je ze veel langer vast houden en ook fotos maken met je eigen camera. Echt veel leuker, ik hou van die beesten :) Nog even gechilld met een kangaroe en me doodgeschrokken in het slagenhuis. We liepen daar op een brug, rustig om ons heen te kijken en slangen in de hokken te zoeken. Zegt een man opeens; Ladies! & hij wees naar de grond, zit er gewoon een slang op die brug. Ik schrok me dood haha.
Van het hostel kreeg ik een 'famil' - gratis excursie - en dat was ook naar Kuranda. Je kan nameijk ook met de skytrain en skyrail. Een trein en soort skilift door het regenwoud. De trein reed ongeveer 10 km per uur, waren 100 dezelfde bomen en 1 mooie waterval (in 1,5 uur) TOP! De skyrail was erg hoog & vanwege het slechte weer (ja ook in AUS regent het) was het te mistig om ook maar een boom te zien. Geen aanrader dus ;) Gelukkig dat het gratis was want sommige mensen betalen daar $150,- voor! Beeeelachelijk!

Vandaag paard gereden in het regenwoud! Was echt top!! Dit was een van de mooiste regenwouden die ik hier gezien heb, echt prachtig. Paarden zijn toch niet zo eng als ik dacht haha. Ook met de paarden door een rivier gelopen en later nog een stukje gegallopeerd. Dat was wel even lastig in het begin, naar 3 keer had ik eindelijk door hoe het moest. Was het helaas de laatste keer omdat het te veel had geregend en het dan te 'slippy' voor de paarden is =( Nu wil ik uiteraard weer terug om het nog een keer te doen...... Vervelend dit land haha.

& vandaag afgesloten met heerlijk eten; GROENTEN, VLEES EN AARDAPPELS. Zo daar verlangde ik echt naar! Ik mis normaal, gezond eten echt haha. Morgen weer!

Vorige week ook weer gezumba'd in het park! Ook al zo leuk, er komen gewoon 150/200 mensen op af ! Helaas eindigde dat ook in een regenbui..... Morgen proberen het droog te houden!(ik begin al aan te komen, om te voorkomen dat jullie me over 5 maanden niet meer herkennen, probeer ik elke week te zumba-en) Door al het werken niet veel uitgeweest, wel veelgezellig avonden hier in de bar gehad! Is alweer een leuke groep die hier ook wat langer blijft enzo. Woensdag kan ik eindelijk weer stappen =)

Ik vergeet bijna een nieuw geluksmomentjes! Ik mag hier in de Nomads bus rijden om airport pickups te doen. Whaha thuis durf ik niet in papa's grote auto te rijden en hier rij ik in een bus voor tien personen aan de linkerkant van de weg! Ik vind het echt leuk haha! & dan nog m'n roze AUS bankkaart, ook helemaal geweldig ;)
Omi's brief! Gewoon lekker oldskool, 2 handgeschreven velletjes in een envelopje,heerlijk! Dat waren bijna de eerste tranen in AUS haha!

Voor de geinteresseerde, mijn adres hier is; 341 Lake Street - 4870 Cairns Queensland.
Foto's komen vandaag of morgen =)

Seeeee you!

Reacties

Reacties

Jorien

Saaaar! je moet even ophouden met al die super leuke dingen op te schrijven! ik word er een klein beetje jaloers van! hahaha ik wil dat oooook wat jij doet!!

BTW; ik mis onze wijnavondjes:( xxxxx

Ilse

Hahaha net als Jorien: ik word hier echt jaloers van! Maar klinkt weer top allemaal:)

Carla

Wat heb je weer leuke dingen gedaan. Blijft er wel wat over voor als wij er zijn? Heb je het boekje al opgestuurd? Wil zo graag even uitzoeken wat we allemaal kunnen doen.
We skypen gauw weer ;)

Annelies Goossen

Hoi Sarina!
Ik lees jou blog ook stiekem mee hoor! ;)
Vind het het super gaaf en knap dat je dit durft!

Liefs Annelies

Rina

Sarina! Klinkt goed allemaal :D. Time flies when your having fun, of niet?
xxx

Sarina

Ik mis de wijnavondjes ook Jorr! De goon (ik kan het niet eens wijn noemen) is echt niet te drinken =(
Haha ik moet nu echt geld gaan besparen dus zal jullie denk ik niet vaak meer jaloers maken... In NL maken ze mij jaloers met de ZON! Het regent hier al een week lang... Mam, change of plan. We gaan richting townsville, airlie beach en SARINA! Ik wacht op de nieuwe levering van de boekjes, dan gaan ze richting t Veen. Annelies, ik deed hetzelfde bij jou haha vind het alleen maar leuk ! & time flies jaaa, ben hier al 1,5 maand bizarrrr ;)

Carelien

Hoi Sarina,
Wij blijven je ook nog steeds volgen. Erg leuk om te lezen maar nog leuker voor jou om alles mee te maken!!!
groetjes de veneklaasjes

Liesbeth Blankespoor

Hoi Sarina, kwam zojuist je visitekaartje van je blog tegen en ben gelijk eens gaan lezen en kijken naar je foto's. Wat een avontuur, zeg! Je komt niet alleen heel veel nieuwe mensen tegen maar ook de meest vreemde diersoorten. Moet toch onvergetelijk zijn. Geniet ervan, want de tijd vliegt! Liefs, ook van Roelof, Liesbeth

Carla

We zullen de reisplannen bijstellen. Zal binnenkort is gaan zoeken op internet want we gaan zeker naar SARINA. Het is een beetje stil vanaf jou kant he? Maak je niets meer mee of zo??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!