Sarinavn.reismee.nl

Alweer 3 weken hier!

Wat gaat de tijd snel ! Drie weken geleden stapte ik het vliegtuig in & had ik totaaaal geen idee wat ik kon verwachten; de eerste week was best wel zwaar maar nu begin ik me steeds meer thuis te voelen en is alles steeds leuker!
Ik leef hier echt van dag tot dag; 's avonds geen idee wat ik de volgende dag moet doen & uiteindelijk blijkt elke dag weer leuk te zijn ! Ook wel een keer goed voor mij; misschien leer ik hier om echt een beetje te relaxen ;)

& ik heb hier allemaal kleine geluksmomentjes haha ! Zoals m'n waterval-glijbaan; ontspannen in de tuin, in de zon na een dagje werken; afentoe in het Nederlands kunnen praten; ook nog steeds mijn duik in het GBR en zo nog wat dingen! Heerlijk gevoel =)

Afgelopen week eindelijk een Nederlander in het hostel tegen gekomen! Yeeeeey eventjes Nederlands praten & hij blijft nog voor 10 dagen ook ! Lekker alles kunnen zeggen wat je wilt; zonder erover na te denken! De dag erna samen een auto gehuurd en richting de watervallen gegaan! Beetje jammer dat ik geen kaart kan lezen; niet onthou welke plekken ik al gezien heb en niet mag rijden in een huurauto hier! Maar ondanks dat een topdag gehad. Vooral erg grappig hoe mijn bestuurder de richting aangaf; met z'n ruitenwissers. Hahaha alles zit natuurlijk aan de andere kant in de auto's hier! Omgeving is overal anders en overal even mooi, dus erg leuk om te zien!

De dag erna mocht ik eindelijk beginnen op de receptie! Ik vind het echt heel erg leuk! Je kan lekker kletsen met iedereen daar! Maar het systeem is nog niet zo makkelijk; behoorlijk ingewikkeld en 100 mogelijkheden voor alles. De receptie en de traveldesk zitten naast elkaar; dus in m'n pauze, als het druk wordt of als ik vragen heb kan ik vaak iemand erbij halen, want ze lieten me vanaf dag 2 al regelmatig alleen staan op receptie. THNX! De assistent manager die mij zou inwerken had een reis gewonnen via een radioprogramma dus de manager zelf ging mij inwerken. Die is eigenlijk veel te druk om je handje vast te houden en is tevreden omdat ik het systeem (blijkbaar) snel op pak.

Erg leuk om na een paar dagen al zoveel verantwoordelijkheid te krijgen maaaar als airco's het niet doen, kamers plotseling toch gereserveerd blijken te zijn, de 'nightman' een vaag systeem heeft met in/uitchecken, een lichtelijk jaloerze collega zich overal mee bemoeid, zo'n 8 sleutels het niet doen en een andere collega weg loopt en zegt ik weet niet, zoek de manager maar of bedenk een oplossing is dat best lastig.
Vandaag ging het al stukken beter, ik stond de hele ochtend alleen en moest alleen dingen vragen die fout in het systeem stonden, dus opzich ben ik best tevreden & is het vooral erg leuk!
Ik ga ook een zesde dag werken - als supervisor housekeeping -, want ik moet even geld besparen. Alles is hier BELACHELIJK duur! & Julieta, klasgenootje die in Melbourne stage loopt, wil samen gaan backpacken als we klaar zijn. We gaan dan in 3 á 4 weken de eastcoast doen! Ik heb er nu al zin in :D

Nog paar gekke dingen in Australie: Iedereen rolt hier shag, omdat sigaretten onbetaalbaar zijn, dus ook alle meiden-ik binnekort ook- zitten hier shag te rollen, ik vind het nog steeds raar staan & ze rollen het met een filter (ik dacht eerst dat iedereen hier aan het blowen was hahaha!)
Je ziet vrijwel van elk meisje hier d'r BH. Ze hebben allemaal van die wijde of doorschijnende tops aan, echt lelijk, ik kan er niet aan wennen!
& ik hoorde iedereen 'sweet' zeggen, bijvoorbeeld; ja ik ben net klaar met werken, was druk maar leuke dag! 'Okay sweet'. WTF waarom vind je dat lief??? Dacht ik elke keer - nu blijkt het dat ze 'sweet' gebruiken als; oke ik snap/begrijp het. Heel gek haha.

Sorry voor de mail dat ik maar liefst één had geplaatst; ik had er niet aangedacht dat er een mail werd verstuurd ;) Komen nog meer foto's aan !

Goooooodbye !

Reacties

Reacties

dio

hahaha iedereen aan de drugs, lekker hoor! Bah vrouwen die shag roken = niet oke! Maar goed, het geld groeit je niet op de rug he! Wie is toch die mystery guest waarmee je getourt hebt?? ;-) ENJOY! sweet

marjolein

Tja, ik ga het je ook vragen hoor: wie is die hunk? En nog wel een uit eigen land notabene! Pluk de dag SWEETIE!xx

Sarina

Goed kijken Marjolein, wie weet herken je hem ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!