Sarinavn.reismee.nl

Little bit nervous

Goodday mates!

Ik lig in m'n bed en eigenlijk moet ik echt gaan slapen want over 7 uur (7.00 uur 's ochtends) moet ik klaarstaan voor vertrek. Ik heb namelijk een trip naar het Great Berrier Reef aangeboden gekregen van m'n stagebedrijf. Helemaal super, heb al veel goede verhalen erover gehoord en mooie foto's gezien. Vandaag kreeg ik m'n entreebewijs en zie ik staan; introdive. OMG ; ik ga morgen voor het eerst in m'n leven duiken! Na de introductie gaan we eventjes 8 meter naar beneden. Ik ben helemaal niet zo'n held met zwemmen enz. dus ik ben a little bit nervous for it! Ik kijk er wel heel erg naar uit, het schijnt een van de mooiste duikplekken in de wereld te zijn!

Nog even kort over de laatste dagen; dinsdag t/m donderdag heb ik housekeeping gedaan in het hostel. Voornamelijk met de supervisor meegelopen en afentoe een bed opgemaakt (dat is serieus hard werken!)

Er zijn gelukkig weer veel leuke mensen in het hostel! Gister gingen we met een groep van zo'n 25mensen naar de pubcrawl. Hetzelfde als vorige week! Was heeele leuke avond! Helaas werd ik dankzij deze leuke avond vanochtend wakker gemaakt om 8.10 uur door de supervisor, omdat ik om 8 uur aanwezig moest zijn. ZO slecht op je derde dag, ik schaamde me dood, maar ze was ook uitgeweest en is jong dus ze kon er wel om lachen. Nu maar gelijk een wekker aangeschaft in de hoop dat het niet nog een keer gebeurt!

Volgende week woensdag start ik eindelijk op de receptie, daar heb ik heel veel zin in! Ik ben nu steeds meer gewend hier en heb meer mensen leren kennen die hier ook langer blijven dus dat ik erg leuk.

Oh & nog 1 ding; ik heb eindelijk m'n eigen kamer! Echt heerlijk, zie de fotos :)