Sarinavn.reismee.nl

Update!

Goodday !

Wat leuk om te zien dat zoveel mensen m'n blogs lezen, zoveel had ik niet verwacht haha.
Dus het is tijd voor een update! Ik ben hier nou bijna een week en Cairns is echt super!

Ik zal verder gaan bij woensdag, met de Engelse zussen zijn we met de pubtour meegegaan. Wat georganiseerd wordt door het hostel, je gaat dan naar 5 verschillende pubs en krijgt in elke pub een gratis drankje (voor maar $20,- eindelijk iets wat goedkoop is hier haha.)
Ik wilde m'n (drollevanger)broek aantrekken, maar dat mocht niet: No Sarina, you have to go out in style, wear a dress!! Oke, opgemaakt, in style (jurkje) en met veel wodka (ik wist niet dat ik dat lekker vond, maar it was very nice!) hebben we een leuke avond gehad! Uitgaan is Cairns is leeeeuk !
Donderdag hadden we een 'lazyday' bij de Lagoon (zie foto) Het is een openbaar zwembad, wat geplaatst is inplaats van het strand. Het is echt mooi en het water is warm! (thankgod)
Vrijdag & zaterdag hebben we een tweedaagse trip naar het regenwout en de watervallen gedaan. Was heeeel erg leuk !De tourguide was Bart, hier zeggen ze Bat, ik probeerde het op z'n Nederlands te zeggen (baRt) maar dat lukte me al niet meer, haha sorry buurman!
De omgeving hier is echt heel erg mooi. & ik heb al veel dingen gedaan die ik anders noooit zou doen; zoals een foto gemaakt van een slang, op 1 meter afstand! Gezwommen in de regen (ja het is regenseizoen helaas) naar de waterval (echt heel mooi) 2,5 gemountainbiked (heuvel op, heuvel af, oooh het was zo zwaar!) op de fotogegaan, 1 meter afstand met een spin van zo'n 15 centimeter, na de tocht gingen we lunchen, ik had een tosti waar een stukje servet aanzat, maarik had zooooo'n honger dat ik dat eraf heb gehaald en zonder over m'n nek te gaan, m'n tosti opgegeten! & niet te vergeten, 3 dagen rondgelopen met m'n oranje bagback tas! Ooit komt het wel goed met mij haha
Gister gingen we raften, de extreme version. & die was echt extreme! Helaas was het iets to much for me, ik was het watje (of de princes zoals de guide mij noemde)

Vanochtend had ik introductie bij m'n stageplek! De manager is echt heel erg aardig. Ik heb wel een beetje dubbele gevoelens over m'n stageplek, want de vorige stagiaire vertelde mij dat ze heel veel zeggen en weinig doen. Vanochtend hebben ze dus ook veel leuke dingen gezegd en had ik er weer heel veel zin in, maar hopelijk komen ze dat dus na. Beetje dubbele gevoelens, de collega's zijn heel erg aardig maar ik ben hier ook om wat te leren.
Deze week moet ik weer van alles doen, eerst drie dagen housekeeping, om de kamers te leren kennen etc. Woensdag gaan ze naar een groot winkelcentrum waar je goedkoop kan shoppen,'s avonds naar de pubtour (again)en vrijdag mag ik (graties) naar het Great Berrier Reaf. Daar heb ik nu al zin in! Heb foto's gezien en het was echt zo mooi ! Dus daar kijk ik alweer naar uit! Vandaag is er een wandeling waar ik ook naar toe ga, wat het precies is weet ik niet dus dat komt de volgende keer.

Pap, mam; ik mag een week vrij hebben als jullie komen :D ik kijk er nu al naar uit, heb namelijk met een tourguide gepraat tijdens onze overnachting (van de tweedaagse trip) en hij heefteen plattegrond volgetekend met mooie plekjes in de omgeving van Cairns.

Volgende week komt er een andere stagiaire van mijn school, daar ben ik wel blij mee! Het is een jongen, maar kan ik iig afentoeNL praten. Het engels praten gaat goed (zegt iedereen, ik zelf vind het noglaaaang niet goed genoeg) maar het is zo vermoeiend omde hele dag na te denken. Maar na 6 dagen is het al zoveel verbeterd dus ik verwacht dat ikover een maandje vloeiend engelsspreek. (althans dat hoop ik haha)

& over een maandje komter een huisgenootje uit Deventer. We gaan zoiezo naar dekoala's en verder moet ikeven kijken of ik vrije dagen heb.

Ik heb het dus erg goed naar m'n zin hier, helaas zijn m'n engelse vriendinnen vandaag weggegaan, je maakt wel snel contact hier alleen helaas maar voor een paar dagen.
Nog een beetje stress over stage, maar tot nu toe is alles zo goed verlopen, dat dat waarschijnlijk ook wel goedkomt.

Zo genoeg te lezen weer denk ik ;) Gelukkig ben ik kort van stof! Ik probeer nog wat foto's te uploaden als ik genoeg tijd heb!

Seee you laterrrr !

Reacties

Reacties

Carla

Gelukkig dat de eerste stagedag zo goed is gegaan. Allemaal zorgen om niets :) Mooie foto's van het regenwoud en als ik het zo zie kan ik niet wachten tot we ook Down Under gaan. Hoop alleen wel dat je nog nederlands kan praten want mijn engels is superslecht. En nog een kroegentocht, great barrier reef, wandeling en naar de shopping mall, je kunt het slechter treffen.
xx

Jorien

Sarieeen! wat suuuper leuk om je verhalen te lezen! als ik het zo lees wil ik ooit ook nog echt een keer naar aussiee! geniet ervan chick! xx

Danja

Ik ben zo trots op je dat je je tosti helemaal hebt opgegeten, terwijl er een stukje servet aan zat!

Bat!!!!! en Jeanette

Batman is toch blij te lezen dat het goed met je gaat en met BaRRRRt komt het wel goed!Je hebt al veel spannende dingen gedaan hoor, t is of dat je er al een heeeele tijd zit. Sarien, heel veel succes met je stage. Liefs van ons xxx

Vera

hee meissie!

super leuk om je verhalen te lezen! komt vast goed met je stage, gewoon even over je heen laten komen. en wat gaaf dat je naar het great barrier reaf gaat!! succes met alles! hier gaat het goed, stage is top!

xx

marjolein

Hey Lov,

I envy you so much dear, it looks realy great there in the land down under. Bless!
I'm so proude of ya, after a few weeks your not scared of snakes and spiders anymore.
Wij zijn hier beneden jou bezig met de gekte die elfstedentocht heet en jij loopt daar lekker in het zonnetje! Je moet overal van genieten, zelfs van je stage!

Malou Boerstal

Super leuk om te horen Sarina! Geniet ervan meid!
Liefs Malou

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!