Sarinavn.reismee.nl

The third day in Cairns.

Het is nog steeds genieten hier! Samen met de Engelse zussen, Rosie and Nuala, zijn we weer het centrum in gegaan. Gister hebben we twee trips geboekt. Vrijdag & zaterdag gaan we een tweedaagse trip doen naar het regenwoud en de watervallen & overnachten daar ook (ergens)

Zondag gaan we raften, de extreme version, Nuala's keuze, De foto beloofd niet veel goeds (het is ecccht heftig!) Maar ik kijk er erg naar uit! De meiden zijn zo lief voor me, ze helpen me heel goed met m'n Engels en het gaat echt beter. Ben zelfs al aan het tellen & denken in het Engels, echt heel raar, maar het is wel heeeel erg vermoeiend om de hele dag na te denken over wat je gaat zeggen. Hoop dat ik snel Nederlanders tegen kom ;)

Gister zijn we mee gegaan met een Pubtour, stappen is pretty nice in Cairns! & we hadden geluk met de pubtour, voor 20 dollar kregen we in 5 pubs een drankje.

Dus alles gaat goed! Ben benieuwd hoe het volgende week wordt met werken en zonder Nuala en Rosie. Tot nu toe is alles meegevallen dus ik hoop dat dat ook weer goed komt :)

Ook al ben ik pas 5 dagen weg, ik mis nu al m'n familie en vriendinnetjes!!! Meiden ik mail jullie zsm maar m'n internet tijd is bijna op en ik ben weg tot maandag ;)

xxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Dionne

Heeel veel plezier in de bush! Ben zo benieuwd hoe je dat vindt en waar je moet slapen haha! Neem je, je prachtige nieuwe tas mee?

Have fun :-)

Carla

Leuke foto´s. Het is inderdaad een mooi zwembad. Veel plezier in de bush (met je mooie rugzak) en met het raften. Dan afscheid nemen van Rosie en Nuala en maandag lekker beginnen met je stage.

Femke

Wauww het klinkt nu al super leuk allemaal! Ben blij dat je nu al vrienden hebt gemaakt, en gelijk al zoveel activiteiten hebt gepland. Raften ook erg leuk, lijkt me vet spannend! Nou veel plezier dit weekend! We mailen maandag weer! Liefsss

Tante Els

Hoi Sarina,
hihi ik lees dat je je prima vermaakt. Lekker temperatuurtje daar. Hier is het behoorlijk koud aan het worden. Wat een leuk zwembad hebben ze daar! Wat leuk die excursies die je al geboekt hebt. Zouden er spinnen zijn in het regenwoud? Wat tof dat je gaat raften.
Heel veel plezier met je mooie oranje rugzak in de bush bush.
groetjes,
Oom Diesmer, Tante Els en Iris

cees/martha

lekker genieten met zo"n temperatuurtje,goed dat je dingen onderneemt,geniet van je weekend maar begin wel uitgerust maandag,succes

marjolein

Hé meissie,

Fijn te lezen dat het je bevalt. Succes met je werk komende week. Ennuh, we blijven je volgen hoor!X

Chantal

Het ziet er echt super uit!! Veel plezier met de tripjes de komende dagen! XXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!