Sarinavn.reismee.nl

Ready to go !

Daar ga ik dan! In de auto richting Schiphol. Waar pap, mam, zusie, Mark & m'n lieve vriendinnen me uit gaan zwaaien. Iedereen heel erg bedankt voor de zeer geslaagde afscheidsfeestjes! Was gezellig & een leuke herinnering om een half jaartje op te teren ;) Dio & Mark, bedankt voor het lekkere diner & de gezellig laatste avond in NL met pap & mam. Na alles 10x gecheckt te hebben, koffers tot het juiste gewicht ingepakt & hopelijk niks vergeten ben ik er fysiek klaar voor! Emotioneel veranderd het per minuut; van zenuwachtig naar super enthousiast. Heel fijn :) maar m'n doel is om naar een weekje te vertellen hoe geweldig leuk ik het heb aan de andere kant van de wereld! Dinsdagochtend om 4 uur, Nederlandse thuis, hoop ik pap & mam te verblijden met het nieuws dat ik veilig aangekomen ben! Lieve klasgenoten, heel veel succes & vooral veel plezier met stage of keuzesemester! Zelfs de gezelligheid op school ga ik missen. Tot in september maar weer! Ik kan het niet laten om nog even te vertellen wat voor weer het in Cairns is; temperaturen van boven de dertig graden :D. (Wel is het regenseizoen, gemiddeld 20% kans op regen voor de eerste 14 dagen) maar ik loop liever met een paraplu dan met een dik vest, handschoenen, sjaal & een dikke jas, zoals hier in Nederland haha :) Ik zie jullie (vanaf) 7 augustus weer & zal proberen regelmatig een verhaaltje te typen ! Liefs Sarina

Reacties

Reacties

JoepHDD

Beste Sarina,

Vul via onderstaande link een korte vragenlijst in en help mij afstuderen binnen 5 minuten! Ik hoop dat je me kan helpen. Fijne reis nog!

www.kwiksurveys.com?s=LMMHLM_2a6d96f0

Groetjes,
Joep

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!