Sarinavn.reismee.nl

backpacker!

Tis alweer 2 weken geleden dat ik in het vliegtuig stapte naar Melbourne! Ongelooflijk he, dat dat gewoon 4 uur duurt! De afstanden hier zijn echt bizar! Echt een top week in Melbourne gehad, super leuk om Julieta te zien en hoe haar leven was de afgelopen 5 maanden! Het hostel heeft een leuke bar & de entertainer was van de gratis drankjes weg geven, dus vooral erg veel gefeest, beer ping pong gespeelt & gedronken! Ook nog wat dingen van Melbourne gezien hoor; skydeck, botanic gardens & de victoria market! Waar ik me meest lelijke trui heb gekocht die ik ook heb gehad (met I love Melbourne) want het was freeeeezing daar!! Zaterdag heb ik de Great Ocean Road gedaan; is heel erg mooi! Zelfs nog wat walvissen gezien! & natuurlijk de 12 apostelen waren erg mooi! Zondagavond stapte ik voor t eerst de bus in, een 12 uur busreis naar Sydney! Erg veel geluk gehad met het weer in Sydney, bijna elke dag lekker in t zonnetje! Vond het een hele leuke stad en heb er vooral veel in de zon gezeten en beetje uitgerust, heerlijk! & met Josh, m'n Cairns bff, woont daar nu dus die heb ik nog een dagje gezien. Echt heel leuk maar jammer om nu echt doei te zeggen! De laatste dag naar de Blue mountains geweest met m'n roommate. Helaas regende het de hele dag maar twas ook weer erg mooi! Op naar de volgende nachtbus naar Byron bay. Klein plaatsje met een mooi strand erbij. In mijn kamer waren 3 Australische meiden, voor het eerst Australische meiden tegen kwam. Waren hartstikke gek & ben met hun lekker uitgeweest, brak op bed gelegen & weer uitgeweest ;) Zondag de Nimbin tour gedaan.. Nog nooit zo'n bizarre stad gezien. Een omaatje van jaar of 65 was kleding aan het ophangen om te verkopen op straat & zodra wij langs liepen vroeg ze of we cookies wilde kopen (drugs cookies) & echt iedereen die je daar ziet lopen ziet er verpest uit door de drugs... Echt heeel raar om te zien maar ook wel weer grappig! We werden gereden in een hippiebus, waar je mocht drinken & met hippie muziek op de achtergrond. Echt grappig & een gezellige dag!! Gister met een nieuw kamergenootje naar het Lighthouse gelopen, vanaf daar kan je walvissen & dolfijnen zien, helaas dacht ik dat dat aan het eind van de middag is, maar het blijkt in de morgen te zijn.. Wel een paar gezien maar dat was heel kort en van veraf! Daarna een LEKKER wijntje (dat is bijzonder in Australie) op het terras gedronken bij zonsondergang :) Nu onderweg naar Rainbow beach voor een 3 daagse Fraser Island tour. Dan ga je met een jeep het eiland over & kamperen!! Heb er zin in, foto's en verhalen beloven veel goeds :) Dan nog Whitsundays & lekker terug naar Cairns! Ondanks dat ik heel blij ben dat ik dit doe en ontzettend gave dingen zie, is alleen reizen totaal niet mijn ding! Dus m'n laatste tien dagen ga ik lekker bij m'n vrienden in Cairns doorbrengen :) & over 3 weken sta ik weer op NL bodem! 7 augustus van 1600 tot 2000 is m'n welcome home party!! Voor degene die me ontzettend gemist hebben ;) Kan niet wachten!!!! Heel veel liefs vanuit (waarschijnlijk de laatste keer) AUSTRALiE!!

Reacties

Reacties

Els

Hey Sarina,

Wat een leuk verhaal weer. Het is een heel avontuur dat alleen reizen. En dan nu nog lekker jeep rijden en kramperen. haha. Nou geniet daar nog ff van het weer. Als je terug komt zitten we waarschijnlijk nog in de herfst. Geniet nog maar lekker daar voor je het weet sta je op schiphol! X Oom Diesmer en tante Els

Oma en opa,

Hoi Sarina, Alleen reizen zou ook niets vor mij zijn, maar volgens mij vond je overal toch wel mensen om lol mee te maken en een wijntje te drinken. Tante Els heeft gelijk als ze zegt, dat het nog steeds rotweer is, maar men belooft, dat het beter wordt. We zien wel. Hoop je gauw weer te zien, we zien naar je uit. Opa en oma.

patries

We kunnen niet wachten om je te zien en jess te showen:) geniet er ng goed van he xxx

Ome Leo

Hey kleintje, geniet nog maar even van de mooie tijd down under want zoals de meeste zeggen het is hier koud en nat en klein, maar ik vind het wel leuk om te horen dat je mij erg mist.
Helaas zijn wij niet op je welkom home party ivm onze vakantie maar we zien je daarna snel weer gr

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!